РУЛЬОВА СИСТЕМА

Рульове керування автомобілем здійснюється за допомогою кермового колеса і складається з механізмів, що пропорційно змінюють кут повороту коліс при зміні положення керма. Від надійності та точності роботи кермової системи залежить керованість транспортного засобу та, відповідно, безпека пасажирів та водія. Автомобіль, що раптово став некерованим на дорозі, несе в собі загрозу і для інших учасників дорожнього руху. Тому ремонт рульового управління повинен проводитися невідкладно, як тільки виникають хоч найменші сумніви щодо його бездоганної роботи.

Привід та кермовий механізм – складові кермового управління. Ці устрою цьому етапі розвитку автопрому ставляться до механічним. Але поступово виробники схиляються переходу на електронні системи. У такому разі, ремонт рульового керування на СТО на Почайній зводитиметься до ремонту одного електронного блоку керування та електромоторів, що повертають колеса.

У рульовому приводі зменшення фізичних зусиль, прикладених водієм для повороту рульового колеса, застосовується підсилювач рульового управління. Розрізняють такі його види:

• гідравлічний (ГУР, гідропідсилювач керма),
• електричний (ЕУР),
• електрогідропідсилювач (ЕГУР, гібридний вигляд),
• а також пневматичний
• та механічний (зі збільшеним передатним ставленням).
У більшості авто застосовуються перші три типи.

Досвід автослюсарів СТО на Почайній свідчить, що найчастіше доводиться виконувати ремонт кермової рейки, що передає крутний момент від електродвигуна через кермові тяги до провідних колес. Коли непередбачено потрібен ремонт кермових рейок, Київ перетворюється на лабіринт, у якому потрібно терміново знайти гідну довіру кваліфіковану СТО. Візьміть на замітку: повний ремонт кермового керування – Почайна, проспект Степана Бандери 15, “Автоцентр Зеніт”.

Основними ознаками, що сигналізують про те, що необхідно зробити ремонт рульової рейки, зазвичай є: відсутність зусилля на рульовому колесі в центральному положенні та при повороті в обидві сторони (особливо при температурі робочої рідини до 30°С); підвищена чутливість кермового колеса, а також його мимовільний поворот; невідповідність кутів повороту керма та коліс; стукіт у рульовій рейці та вібрація на рульовому колесі, що посилюються в центральному його положенні; сторонній шум при поворотах керма; при виході з повороту кермо не повертається (або погано повертається) в центральне положення; рівень рідини ГУ в бачку падає, а в пильовиках кермових тяг – накопичується.

У Києві швидко та якісно краще здійснити ремонт кермової рейки на Петрівці (Україна, м.Київ, Московський проспект 15). Своєчасний ремонт кермового керування, ГУР, а також ремонт кермової колонки гарантує автомобілю маневреність та безпеку, простоту та зручність водіння/керування, дає водію перевагу у критичних ситуаціях та на складних профілях трас.